Pontonski most u rezervatu prirode
Utorak, 14.5.2013 | Civilno-vojna saradnja
Pripadnici Drugog pontonirskog bataljona Rečne flotile postavili su u rezervatu prirode „Gornje podunavlje“ u Bačkom Monoštoru pontonski most za potrebe JP „Vojvodina šume – šumsko gazdinstvo Sombor“. Uz dotrajali drveni most preko kanala Dunav-Tisa-Dunav, koji su izgradili pripadici nekadašnje JNA, postavljen je pontonski od 11 članaka, nosivosti 60 tona.
Pripadnici Drugog pontonirskog bataljona Rečne flotile postavili su u rezervatu prirode „Gornje podunavlje“ u Bačkom Monoštoru pontonski most za potrebe JP „Vojvodina šume – šumsko gazdinstvo Sombor“.
Uz dotrajali drveni most preko kanala Dunav-Tisa-Dunav, koji su izgradili pripadici nekadašnje JNA, postavljen je pontonski od 11 članaka, nosivosti 60 tona, koji omogućava bezbedan prelazak teških kamiona natovarenih drvetom, ali i mesnom stanovništvu obavljanje poslova poljoprivrednom mehanizacijom.
Za deset profesionalnih pontoniraca, kojima komanduje stariji vodnik Goran Marković, komandir mosnog mesta prelaska, vremena za predah gotovo da i nema jer dnevno preko mosta pređe više od 150 šlepera, traktora i poljoprivrednih mašina.
Dežurstvo na mostu traje neprekidno dvadeset i četiri časa i podrazumeva regulisanje saobraćaja, navođenje vozila, dotezanje sajli, kontrolu spojnica, otvaranje mosta za potrebe rečnog saobraćaja i njegovo ponovno spajanje.
Uz dotrajali drveni most preko kanala Dunav-Tisa-Dunav, koji su izgradili pripadici nekadašnje JNA, postavljen je pontonski od 11 članaka, nosivosti 60 tona, koji omogućava bezbedan prelazak teških kamiona natovarenih drvetom, ali i mesnom stanovništvu obavljanje poslova poljoprivrednom mehanizacijom.
Za deset profesionalnih pontoniraca, kojima komanduje stariji vodnik Goran Marković, komandir mosnog mesta prelaska, vremena za predah gotovo da i nema jer dnevno preko mosta pređe više od 150 šlepera, traktora i poljoprivrednih mašina.
Dežurstvo na mostu traje neprekidno dvadeset i četiri časa i podrazumeva regulisanje saobraćaja, navođenje vozila, dotezanje sajli, kontrolu spojnica, otvaranje mosta za potrebe rečnog saobraćaja i njegovo ponovno spajanje.