Понтонски мост у резервату природе
Уторак, 14.5.2013 | Цивилно-војна сарадња
Припадници Другог понтонирског батаљона Речне флотиле поставили су у резервату природе „Горње подунавље“ у Бачком Моноштору понтонски мост за потребе ЈП „Војводина шуме – шумско газдинство Сомбор“. Уз дотрајали дрвени мост преко канала Дунав-Тиса-Дунав, који су изградили припадици некадашње ЈНА, постављен је понтонски од 11 чланака, носивости 60 тона.
Припадници Другог понтонирског батаљона Речне флотиле поставили су у резервату природе „Горње подунавље“ у Бачком Моноштору понтонски мост за потребе ЈП „Војводина шуме – шумско газдинство Сомбор“.
Уз дотрајали дрвени мост преко канала Дунав-Тиса-Дунав, који су изградили припадици некадашње ЈНА, постављен је понтонски од 11 чланака, носивости 60 тона, који омогућава безбедан прелазак тешких камиона натоварених дрветом, али и месном становништву обављање послова пољопривредном механизацијом.
За десет професионалних понтонираца, којима командује старији водник Горан Марковић, командир мосног места преласка, времена за предах готово да и нема јер дневно преко моста пређе више од 150 шлепера, трактора и пољопривредних машина.
Дежурство на мосту траје непрекидно двадесет и четири часа и подразумева регулисање саобраћаја, навођење возила, дотезање сајли, контролу спојница, отварање моста за потребе речног саобраћаја и његово поновно спајање.
Уз дотрајали дрвени мост преко канала Дунав-Тиса-Дунав, који су изградили припадици некадашње ЈНА, постављен је понтонски од 11 чланака, носивости 60 тона, који омогућава безбедан прелазак тешких камиона натоварених дрветом, али и месном становништву обављање послова пољопривредном механизацијом.
За десет професионалних понтонираца, којима командује старији водник Горан Марковић, командир мосног места преласка, времена за предах готово да и нема јер дневно преко моста пређе више од 150 шлепера, трактора и пољопривредних машина.
Дежурство на мосту траје непрекидно двадесет и четири часа и подразумева регулисање саобраћаја, навођење возила, дотезање сајли, контролу спојница, отварање моста за потребе речног саобраћаја и његово поновно спајање.